Hoşgeldiniz..

"Bir Yerde Gölgeler Uzuyorsa Orada Güneş Batıyor Demektir..." - Yazılarımın devamı ve destekleriniz için lütfen Reklamlara göz atın..

26 Aralık 2012 Çarşamba

Vipdukkan.com Ürünü Teslim Etmiyor !!


Daha öncesinden defalarca alışveriş yapmama rağmen uzun bir süredir buraya uğramamıştım.İlk alışveriş yaptığım dönemlerde henüz e-ticarete yeni atılmış hevesli dinamik bir yapıda idi. Uygun fiyatları, hızlı kargolamaları, tv reklamları ile ben buradayım demesi.

Uzun bir aradan sonra şöyle bir bakayım dedim bu sayfaya, webrazzide okuduğum bir makaleye görede bayağı bir yatırım desteği almış işleri büyütmüşlerdi! Hoşuma giden üç adet ürünü satın aldım. Başlarda çok önemsememiştim, yılbaşı yoğunluğudur dedim geçtim.Kampanya bitmiş, bir hafta geçmiş sipariş durumunda ise herhangi bir değişiklik olmamıştı.Bugün tam 3.haftaya gireceğiz ve bırakın kargoya vermeyi işleme bile alınmadı işlemim. Defalarca e-posta attım defalarca iptal talebinde bulundum. Bir kere bile dönüş yapılmadı.



Şikayetvar.com a baktığımda ise o beğendiğim sitenin ne hallere geldiğini gördüm. Boş çıkan kutular mı, 2 ay sonra ürün gönderimleri mi, yırtık bozuk outleet defolu ürünlerin gönderimi mi, iptal sonucu 3.ayda paranın iadesi mi.... neler neler...


Anlayacağınız tüketici olarak ilk başlarda beğendiğim vipdukkan.com 'u asla tavsiye etmiyor.İşletme yönetim biçimini kınıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder